Iubim SCM Zalău, dar mai mult iubim banii băieților! Cum se aruncă în vânt cu banul public la SCM Zalău

Navo cover cover cover cover cover

Anual, din bugetul echipei SCM Zalău pleacă către presă suma de 30.000 de lei, adică 6.250 de euro. Motivul contractului este pentru ca ziarele abonate la banul public să „promoveze imaginea SMC Zalău”, așa cum se arată într-un comunicat al Primăriei Zalău, transmis către Sălajul Liber.

Salajul liber Pub

Așadar, SCM Zalău are încheiate două contracte de publicitate cu două redacții de ziar din Zalău pentru ca cele două instituții media să afișeze un banner pe care scrie „SCM Zalău, singura echipă a Sălajului în fotbalul mare”.

Salajul liber Pub

PS. Cei din Șimleu Silvaniei ce părere au de afirmația că SCM este singura echipă în fotbalul mare din Sălaj?

Din respect nu vom specifica numele celor două redacții unde ajung banii, ci doar vom scrie sumele încasate lunar – 1.500 de lei, respectiv 1.000 de lei.

Ceea ce vrem să arătăm este faptul că banul public se cheltuie haotic, probabil doar pentru a închide gura unor critici ai acestei echipe și pentru a reuși să cenzureze oarecum presa. Oare acesta să fie și motivul pentru care au dispărut articolele critice la adresa echipei de fotbal din Zalău?

Domnule Doru Marcel Țârle, știți câte puteți face cu 30.000 de lei anual? Că și așa îl auzeam azi pe unul din șefii de la SCM Zalău că se plângea că nu sunt suficienți bani la echipă.

Sau dacă nu știți ce să faceți cu ei, vă spunem noi – mai cumpărați băncuțe pentru parcurile din oraș, mai pietruiți o stradă care trece prin vale (vezi cartierul Ortelec), mai reabilitați fațada unei clădiri de patrimoniu sau pur și simplu ajutați familiile sărace. Ce ziceți?

Distribuie articolul
Comentarii: 0

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.