Florin Iordache, un program puternic, de dreapta, pentru infrastructură și transport
De ce ne pleacă tinerii din oraș ? Fiindcă nevoile lor de promovare în carieră și viață, relaxare, distracție sau sport nu sunt îndeplinite în Zalău sau ajung cu greu la ele.
Investitorii vin doar unde au infrastructură și administrație transparentă, iar tinerii se stabilesc acolo unde este infrastructură și oportunitățile cele mai mari în jurul lor.
Trăim într-o epocă în care oamenii și bunurile trebuie să ajungă rapid dintr-un loc într-altul, iar infrastructura puternică este primul ingredient al succesului.
O administrație USRPLUS va susține fără rezerve proiectul de finalizare a 𝒕𝒓𝒐𝒏𝒔𝒐𝒏𝒖𝒍𝒖𝒊 𝒅𝒆 𝒄𝒆𝒏𝒕𝒖𝒓𝒂̆ 𝑴𝒆𝒔𝒆𝒔-𝑨𝒈𝒉𝒊𝒓𝒆𝒔, iar un vot masiv la nivel de județ care să creeze o majoritate de dreapta, USRPLUS – PNL, aceeași care se prefigurează și pentru viitorul guvern din toamnă, deschide calea unor investiții masive în infrastructura județului și Zalăului.
Proiecte majore, 𝒕𝒓𝒐𝒏𝒔𝒐𝒏𝒖𝒍 𝒅𝒆 𝒄𝒆𝒏𝒕𝒖𝒓𝒂̆ 𝑷𝒂𝒏𝒊𝒄-𝑪𝒓𝒊𝒔̦𝒆𝒏𝒊 precum și inițierea unui nou proiect de 𝒕𝒓𝒐𝒏𝒔𝒐𝒏 𝒅𝒆 𝒄𝒆𝒏𝒕𝒖𝒓𝒂̆ 𝑴𝒆𝒔𝒆𝒔̦-𝑪𝒓𝒊𝒔̦𝒆𝒏𝒊, pot avansa în același timp cu înaintarea autostrăzii către Zalău din ambele direcții.
Partidele de dreapta investesc întotdeauna în infrastructură, fiindcă este cea care crează adevărata bunăstare, iar peste doar câțiva ani, Zalăul trebuie să fie pregătit să stea la doar o oră de granița vestică și la mijlocul distanței dintre Cluj și Oradea, iar bunurile și semifabricatele produse în oraș să ajungă rapid la destinație.
Direcțiile principale ale USRPLUS de dezvoltare a infrastructurii și transportului din Zalău:
𝐌𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐏𝐥𝐚𝐧 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐭𝐮𝐭𝐮𝐫𝐨𝐫 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐩𝐮𝐛𝐥𝐢𝐜𝐞.
Ordonarea și prioritizarea corectă a investițiilor necesare în oraș, la un loc cu definirea clară a surselor de finanțare, și urmărirea consecventă a acestui plan astfel încât să aducă încredere și previzibilitate.
𝐃𝐞𝐳𝐯𝐨𝐥𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐝𝐮𝐫𝐚𝐛𝐢𝐥𝐚̆ 𝐬̦𝐢 𝐜𝐨𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭𝐚̆ 𝐚 𝐫𝐞𝐭̦𝐞𝐥𝐞𝐢 𝐝𝐞 𝐝𝐫𝐮𝐦𝐮𝐫𝐢, 𝐜𝐚𝐧𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞, 𝐚𝐩𝐚̆, 𝐩𝐥𝐮𝐯𝐢𝐚𝐥𝐞 𝐬̦𝐢 𝐢𝐥𝐮𝐦𝐢𝐧𝐚𝐭.
Condiție esențială pentru mărirea standardului de viață în toate zonele orașului.
– extinderea pe străzile noi a rețelei de apă, canalizare, pluvială și iluminat.
– curățarea conductelor de canalizare și scurgere pluvială cu ajutorul celor mai noi tehnologii.
– oprirea deversărilor din canalizare în Valea Zalăului și decolmatarea acesteia.
– elaborarea, aprobarea și punerea în aplicare a PUG 2020-2030.
– eliberarea autorizațiilor de construcție doar după extinderea rețelei de canalizare și iluminat.
𝐑𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐝𝐮𝐦 𝐢̂𝐧 𝐭𝐫𝐚𝐟𝐢𝐜.
Identificarea corectă a principalelor trasee utilizate în oraș, a punctelor și cauzelor de blocaj în trafic, ca baza a deciziilor de investiții.
𝐈𝐝𝐞𝐧𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐬̦𝐢 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐞𝐱𝐢𝐮𝐧𝐢 𝐧𝐨𝐢 𝐢̂𝐧𝐭𝐫𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐭𝐢𝐞𝐫𝐞.
Construirea de drumuri de scurtătură între cartiere, atât pe zona de est cât și pe vest, pentru a reduce traficul din centrul orașului.
𝐈𝐧𝐭𝐞𝐫𝐬𝐞𝐜𝐭̦𝐢𝐢 𝐬̦𝐢 𝐭𝐫𝐞𝐜𝐞𝐫𝐢 𝐝𝐞 𝐩𝐢𝐞𝐭𝐨𝐧𝐢 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭𝐞.
– Construirea de treceri de pietoni supra-luminate coordonate de de senzori de prezența
– Identificarea și realizarea de locuri de oprire rapidă în fața școlilor
– Identificarea împreună cu Poliția Rutieră și construirea de giratorii și benzi de ieșire la dreapta de pe drumurile principale.
𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐞 𝐧𝐨𝐢 𝐭𝐫𝐨𝐭𝐮𝐚𝐫𝐞 𝐬̦𝐢 𝐫𝐞𝐝𝐚𝐫𝐞 𝐚 𝐟𝐮𝐧𝐜𝐭̦𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥𝐢𝐭𝐚̆𝐭̦𝐢𝐢 𝐦𝐚𝐱𝐢𝐦𝐞 𝐜𝐞𝐥𝐨𝐫 𝐞𝐱𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭𝐞.
Acordarea de atenție mărită rampelor pentru cărucioare și persoanelor cu dizabilități.
𝐏𝐚𝐫𝐜𝐚̆𝐫𝐢, 𝐏𝐚𝐫𝐜𝐚̆𝐫𝐢, 𝐏𝐚𝐫𝐜𝐚̆𝐫𝐢.
– Construirea din fonduri publice sau în parteneriat public-privat de parcări rezidențiale subterane sau supraetajate, că principală modalitate de eliberare a străzilor de mașini.
– Inițierea și construirea din fonduri europene de parcări tip Park&Ride, la întrările principale din oraș.
– Construirea unei parcări, cu toate utilitățile aferente, pentru tiruri și camioane, lângă centura Zalăului.
– Amenajarea unei parcări pentru depozitarea mașinilor abandonate.
Eficientizarea TransUrbis, rapiditatea, frecvența curselor și mărirea capacității de transport, toate într-un ambient asemănător sau superior automobilului propriu, sunt condițiile esențiale prin care Transportul Public trebuie să câștige bătălia cu automobilele la fel ca în majoritatea orașelor dezvoltate ale Europei.
Alianța USRPLUS va susține întotdeauna modurile de transport nepoluante.
𝐈𝐝𝐞𝐧𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐬̦𝐢 𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞𝐚 𝐥𝐢𝐧𝐢𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐢̂𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐮𝐧 𝐝𝐢𝐧 𝐨𝐫𝐚𝐬̦.
𝐑𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐮𝐧𝐮𝐢 𝐭𝐞𝐫𝐦𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫-𝐦𝐨𝐝𝐚𝐥 𝐆𝐚𝐫𝐚 𝐂𝐅-𝐀𝐮𝐭𝐨𝐆𝐚𝐫𝐚̆-𝐒𝐭𝐚𝐭̦𝐢𝐞 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐛𝐮𝐳-𝐏𝐚𝐫𝐤&𝐑𝒊𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐒𝐈𝐃𝐔.
Crearea unui nod principal modern, de intrare și ieșire din oraș unde călătorul să aibă toate opțiunile la îndemână.
𝐈𝐧𝐭𝐞𝐠𝐫𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐩𝐫𝐢𝐯𝐚𝐭̦𝐢 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐚 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢 𝐬𝐭𝐚𝐭̦𝐢𝐢𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐛𝐮𝐳 𝐝𝐢𝐧 𝐨𝐫𝐚𝐬̦.
𝐓𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐞𝐜𝐭𝐚𝐭 𝐜𝐮 𝐥𝐨𝐜𝐚𝐥𝐢𝐭𝐚̆𝐭̦𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐝𝐢𝐚𝐜𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐬̦𝐢 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭.
– Asociere împreună cu Consiliul Județean și comunele adiacente, pentru extinderea transportului public către localitățile Hereclean, Crișeni și Aghireș, ca parte a strategiei de reducere a numărului de mașini care tranzitează orașul.
– Extinderea transportului specializat pentru copii pe majoritatea străzilor cu case și îmbunătățirea acestuia prin implementarea unui sistem de GPS tracking.
– Susținerea transportului pentru navetiștii proprii ai angajatorilor și eventual oferirea de servicii terțe pentru aceștia.
𝐃𝐢𝐠𝐢𝐭𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐩𝐮𝐛𝐥𝐢𝐜 𝐬̦𝐢 𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐭̦𝐢𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐝𝐞 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐛𝐮𝐳.
Informatizarea activităților adiacente transportului public, a informațiilor pentru călători, a sistemului de obținere a tichetelor și abonamentelor.
Plata călătoriei prin intermediul telefonului, afișajele la minut în stațiile de autobuz, pe baza GPS, a informațiilor despre cursa dorită, sunt doar câteva din metodele moderne care pot face transportul public mai prietenos.
𝐌𝐚̆𝐫𝐢𝐫𝐞𝐚 𝐬̦𝐢 𝐢̂𝐧𝐧𝐨𝐢𝐫𝐞𝐚 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐚̆ 𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐜𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐚𝐮𝐭𝐨.
𝐏𝐫𝐨𝐦𝐨𝐯𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐓𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐢̂𝐧 𝐂𝐨𝐦𝐮𝐧 𝐩𝐫𝐢𝐧 𝐛𝐨𝐧𝐮𝐬𝐮𝐫𝐢 𝐝𝐞 𝐜𝐚̆𝐥𝐚̆𝐭𝐨𝐫𝐢𝐞 .
Posibilitatea de a obține beneficii adiacente în oraș pe baza tichetului de călătorie.
𝐈𝐦𝐩𝐥𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐮𝐧𝐮𝐢 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐦 𝐝𝐞 𝐛𝐢𝐤𝐞-𝐬𝐡𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠, 𝐜𝐮 𝐬𝐭𝐚𝐭̦𝐢𝐢 𝐝𝐞 𝐢̂𝐧𝐜𝐡𝐢𝐫𝐢𝐞𝐫𝐞 𝐬̦𝐢 𝐫𝐞𝐭𝐮𝐫𝐧𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐮𝐥𝐭𝐢𝐩𝐥𝐞.
Acest material a fost comandat de Partidul Libertate, Unitate si Solidaritate Filiala Salaj (parte a aliantei electorale “Alianta USR PLUS”) si realizat de operatorul economic SC Sălajul Liber SRL intr-un tiraj de 1 exemplar. Cod unic de identificare: 21200391.