INFORMARE cu privire la accesul în Primăria Zalău

Navo cover cover cover

Având în vedere ultimele măsuri de prevenire și combatare a viruslui SARS-Cov-2, accesul în instituțiile publice se face doar pe baza de certificat verde. În acest context, vizitatorii pot intra în clădirele publice și instituții oficiale doar în baza certificatului verde care atestă vaccinarea, trecerea prin boală sau testarea.

Salajul liber Pub

Este bine de știut că Primăria Zalău a implementat un portal de servicii publice electronice prin care cetățenii au acces la o serie de servicii făra a se deplasa la Primărie.

Aceste servicii sunt următoarele:

1. obţinerea online a certificatului de urbanism;
2. prelungirea online a certificatului de urbanism;
3. înştiinţarea începerii lucrărilor de construire/desfiinţare;
4. înştiinţarea terminării lucrărilor de construire/desfiinţare;
5. obţinerea certificatului de nomenclatură stradală şi adresă;
6. eliberare certificat de atestare fiscală;
7. depunerea online a declarațiilor de impunere a impozitelor si taxelor locale;
8. comunicarea online a actelor administrative fiscale emise în scopul stabilirii activității de impunere, constatare și executare silită a impozitelor și taxelor locale;
9. vizualizare online dosar fiscal;
10. depunere online cerere de scutire impozit;
11. sesizări online harta incidentelor (MyZalău)
12. plata taxelor și impozitelor
13. plăti online autorizație pentru accesul în zonele cu restricție de tonaj
14. plata amenzilor

Toate aceste servicii se găsesc pe site-ul Primăriei Zalău, www.zalausj.ro, iar pe prima pagină sunt și o serie de Formulare Online, dar și foarte multe Acte Necesare care se pot completa și elibera, de asemenea ONLINE.

De asemenea, cetățenii pot primi informații și trimite solicitări și pe mail, la adresa primaria@zalausj.ro.

Distribuie articolul
Comentarii: 0

Adresa de e-mail nu va fi publică. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.